Positivt

Igår gjorde vi det och våra ljuvliga misstankar visade sig vara sanna!
Vi väntar barn och är så lyckliga!
Jag kommer fortsättningsvis att försöka inrikta och beskriva här vecka för vecka hur vi har det, hur jag mår, mina tankar kring graviditeten, eventuella orosmoment och sådär.

Så nu kör vi!

Jag är nu i vecka fem. Igår gjorde vi grav-testet hemma som visade positivt och idag ringde jag mödravården som tog emot mitt samtal med glädje. Dock efter tre kvarts telefonkö.
På tisdag nästa vecka ska vi på ett första möte där vi får lite information, kan ställa frågor och mest prata av oss. Den 20:e juni skrivs vi in och får en journal på MVC i Lyckeby.

Det jag vet idag är att det är Pia som ska ta hand om mig och vara min barnmorska under min graviditet men att det under semestrarna i sommar kommer att vara andra som möter mig.

Nu ska jag klappa magen och sova gott tillsammans med Andreas.

Detta är vårt år! 2007 går i mitt och Andreas tecken... Jag älskar honom!


image151


Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Cathrin

Hej Fia!
Gud vad underbart att ni ska ha barn!!! Å köpa hus etc.. Underbart!!! Hälsa de andra på gruppen! Kramar i massor Cathrin


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits