Ännu en uppdatering...

Jag var på Viktis idag, precis som jag sa igår. Och mycket riktigt... jag hade på känn att det hade hänt saker.

Jag har gått ner 1.9 kg till sedan förra veckan och har totalt tappat 11.8 kg sedan midsommar!!!


Så, detta firade jag med att köpa mig ett par nya joggingskor, modell dyr... Men för att undvika benhinneinflammationer, hälsporrar och annat skit som jag har en benägehet att skaffa mig, så fick det bli ett par dyra Asics.


Mycket nöjd med mitt inköp. Så nu ska jag ut och powerwalka med min MP3-spelare!!!



Jag kan inte säga det för många gånger...


Faaan vad jag e bra!!!


Ann-Sofi the viktisqueen!!!



Kommentarer:
Postat av: Gittsingen

WOW, va du e duktig..

2005-08-29 @ 15:04:55
Postat av: helena

Du ÄR skitbra! =) Kram på dig!

Postat av: Kricke

Men när ska vi egentligen jobba tillsammans? Vill se den nya Ann-Sofi! Kram

2005-08-29 @ 22:31:29
Postat av: Lena

Vilken bra grej
Du unnade dig!

2005-08-29 @ 23:18:52
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se
Postat av: Ann-Sofi

Hallojsan... Kricke: om du sitter på jobbet kan du väl kolla i pärmen när vi jobbar ;)
Lena: Japp, det är det bästa sättet att ge sej själv lite kred, tycker jag. Att unna sig!!!
Gittsingen och Helena: Tack för goa hejjarrop!!!

2005-08-30 @ 08:47:15
Postat av: ulla Rosenberg

fan va due bra

2005-08-30 @ 08:51:41
Postat av: Ulla Rosenberg

Visst är du bäst. Jag är fullo av berundran för din kamp mot vikten. Är det någon som vet så är det jag. Kämpa på. Jag älskar dig dotra mi. Kramar från mamma

2005-08-30 @ 09:48:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits