Lucia

Idag är det luciamorgon och det är så ljuvligt! Tänk att jag älskar detta. Alla vackra sånger, alla ljus....

Nyhetsmorgon innehåller mycket musik idag. Jättemysigt. Men inte hälften så mysigt som det jag ska få vara med om...

Gabbe ska gå sitt allra första luciatåg idag. Den lilla godingen, 1.5 år, ska vara tomte och tulta med i luciatåget på dagis. Och faster ska vara den stoltaste i hela lokalen!

Jag har laddat kameran så här ska plåtas!


Ha en jättemysig Lucia idag




Ann-Sofi the luciababe

Kommentarer:
Postat av: Helena (Neena)

Ååå, så myyysigt! :D Hoppas man får se lite tomtebilder sen då!! ;) Själv försov jag mig imorse och missade luciatåget på tv... :( Som tur är får jag en ny chans i eftermiddag!
Kraaam!

2005-12-13 @ 14:00:43
Postat av: PO

Visst var det fint! Har lagt upp några bilder på min blogg!

Mvh Brussan!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits