Min lillebror!

Är inte så liten som det låter. Nej en stor människa är han. Och då menar jag främst inuti. Han har ett hjärta av guld och finns alltid för allt och alla utan att för den delen sälja sin själ.
Är det någon som haft det tufft trots sina unga år är det min lillebror. Liv går inte att jämföra, jag vet det! Men trots sin ringa ålder av snart 31 har han varit med om ganska mycket mer än de flesta i hans ålder.
Och trots alla motgångar har han orken att finnas till för mig. Fast det kanske är så... att det ger också stöd för honom?
Du är en ängel PO. Det allra finaste som finns. Jag vet att alla är så avundsjuka på vårt syskonförhållande. Att man kan vara bästisar trots att man slagit halvt ihjäl varandra när man var liten, och trots att vi inte har valt varandra...
Du är min lillebror och jag älskar dig! Du är mer värdefull för mig än något annat! Utan dig finns jag inte!

Jag älskar min lillebror!

Jag älskar dig, P-O!!!!



Ann-sofi - syrran

Kommentarer:
Postat av: PO

Tack älskade syster för dom vackra orden.
Lite svårt att se sig som sådan för man är bara den man är.
Man formas efter livets händelser.
Utvecklas kanske?
I så fall så är det en tuff utveckling, men utan den så hade jag inte varit den jag är.
Livet är kort, bäst att leva det medan man kan.
Är det inte så?
DU är så mycket mer än vad jag någonsin kommer att bli.
Jag kan ju inte ens åka buss själv!

Tack älskade syster för att du finns.
Love u!

// P

Postat av: mamma

Skämt å sido! Utan pappa och mig, vad hade ni då varit?

2005-12-17 @ 13:48:25
Postat av: Ann-Sofi

Utan mamma och pappa hade vi adlrig varit nånting!
Ni är de bästa föräldrar man kan ha!

Tack för att ni finns!

Jag älskar er!!!

2005-12-17 @ 18:37:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits