Snart är det helg

Ja, en vecka till är snart till ända. Men det händer mycket innan söndag kväll. Jag ska hinna avverka två nätter på jobbet, jag ska pyssla lite här hemma och göra fint för jag ska ha ett litet glöggparty på lördag eftermiddag innan det blir rajtantajtan med spexet hela natten! Julbord på Ekens restaurang väntar. Och på söndag ska brorsan och jag sjunga på en annan julfest.

Så mycket står på schemat än.

Det börjar bli rackarns halt ute på vägarna. Och har man kasedansskor som jag, blir varje promenad ett riktigt äventyr. Tänk er då att jag ska ta mig nerför en BRANT backe... NERFÖR!!! Det är dömt att misslyckas. Men se, jag gjorde det! Utan att ramla! Jag är fasen impad själv.

Jag passar på att lägga in ett par bilder på min favoritfamilj också!

I love you!

       





Ann-Sofi the halk-utmanare

Kommentarer:
Postat av: mamma

Du och dina kasedansskor. Vad får du allt ifrån.

2005-12-01 @ 20:39:26
Postat av: Jenny Kedjevåg

Hej Ann-Sofie!
Vad kul det är att kunna läsa lite om vad som händer hos dig och dina nära och kära. Har sett att du fick en fin utmärkelse på Spexet i år! Stort Grattis och jag tror att du njöt varje sekund på scenen.
Ha det bra och sköt om Dig!

/Jenny

2005-12-02 @ 14:28:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits