Andreas Johnson och teaterrep

... har kommit ut med en ny platta: Mr Johnson your room is on fire

Kolla mer här: 
www.andreas-johnson.com

Jag fick den med posten idag. Hur lätt är det då att plugga text? Jag tar pauser, lyssnar på en låt, stänger av och pluggar text igen. Så får det bli. Jag ska bli förhörd och pluggad med tillsammans med mamma senare idag. Sen är det repetitioner ikväll igen. Ingen rast ingen ro.

I mitt hjärta och min själ är det bris just nu. Små vita gäss... Inte bleke, men det stormar inte längre. Jag har sovit som en stock inatt och det brukar jag inte göra. Jag brukar sova gott, men vakna åtminstånde en gång per natt, kolla vad klockan är, gå på toa och somna om igen. Men inatt har jag sovit orörd i över tio timmar. Det är ett tecken på att jag är utmattad. En vecka till, sedan lugnar allt ner sig och jag kan ta en sak i taget.

Nu ska jag förska duscha utan att blöta ner HELA badrummet. Duschstången hänger för högt så draperiet når inte hela vägen ner. Men jag fick värsta tipset av Nilla... man kan hänga ringar som en kedja upptill så draperiet kommer längre ner. SÅ ska jag göra!!!

tack Nilla för tipset!


Ciao




Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: mamma

Jag hoppas att du snart får lite lugn och ro både inom och runt dig. Jag längtar efter min Ann-Sofi som är full med humor och glädje och snar till fnitter och gapskratt, Men som du säger det är bara en vecka kvar sedan lugnar detner sig.

2005-11-03 @ 21:04:21
Postat av: liebling

ummmmm ANDREAS!! my pretty one :p


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits