Äntligen kyla...

Nu är det äntligen minusgrader utomhus. Som jag har längtat. Jag älskar hösten men särskilt vintern när det är mörkt och kallt. Jag älskar när jag får klä på mig varma, goa kläder, tända ljus och mysa inomhus. Är jag knasig som tycker så?

Finns det nått mysigare än att ha punktbelysningen på, en hel bricka med värmeljus, fårskinnsfällen bakom ryggen och en bra film att titta på. Ett glas rött uppepå det gör ju inte ont direkt.

Jag älskar när skymningen kommer tidigt på eftermiddagen och jag älskar när det knarrar under skorna. Jag älskar när jag kan se mina andetag och jag älskar att mysa.

Äntligen är det kallt!



Ann-Sofi the vinterbabe

Kommentarer:
Postat av: Brussan!

Nej, du är inte knasig! I så fall är vi två som är knasiga. Tror det har gått i arv eller nått.
Mvh PO The " knirre knarr, knirre knarr, snökristaller och julgransbarr"- hunk!

2005-11-23 @ 19:06:01
Postat av: Helena (Neena)

Nä, ni är inte knasiga - i så fall är vi TRE som är knasiga! *skratt*
Jag älskar vinter och jag älskar mys och tända ljus!Synd bara att det sällan blir nån riktig snö här nere... jag får passa på att frossa när jag åker upp till norr över jul! ;)
Kram!!

2005-11-24 @ 11:39:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits