Det går framåt...

Jojomensan... tro det eller ej... övning ger färdighet, sägs det. Jag är mitt uppe i allt just nu. Huvudet surrar och jag tar som vanligt en dag i taget.

Ibland segar sig timmarna framåt och ibland rusar det så fort att jag inte hinner med. Ibland missar jag tåget. Men... det går fler tåg! Varje dag går det nya tåg. Jag kan i alla fall sova gott. Och det gör jag också.

Det går framåt. Idag är det fredag.


Det går framåt. Och jag har precis hoppat på ett tåg...




Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Lena

"Om du inte vet vart du är på väg,
finns det ingen anledning att stressa.
Du vet ju i alla fall inte när du är framme."
KRAM, VAR RÄDD OM DIG TÖSEN...

Postat av: Brossan!

Ja, annars får man stå på perrongen och vänta tills nästa tåg kommer och missar man det så får man ta nästa tåg och missar man det så får man ta nästa.... unt zu veite, unt zu veite.....man kan ta taxi oxå....Tjo!

2005-11-06 @ 17:51:43
Postat av: liebling

Hej anna sofi :P I was over at the daniel forum and saw a post by you and thought that I would say hello to you my friend.

2005-11-07 @ 09:29:56
URL: http://www.andreasjohnson.org
Postat av: Ann-Sofi

Hey Liebling! How nice to see you visiting my blogg! Welcome! :D

I´m in the middle of rehurseing a dramaplay and we have premiere on wednesday. So I´m away alot this week. But please don´t stop saying hello here! I like that!

Ciao //


Ann-Sofi

2005-11-07 @ 09:45:13
Postat av: liebling

ooh you do some acting? I used to do plays too with my sister. I dont do it anymore. I will vist as much as I can. I made a new forum for Andreas on my fansite, you should join. I have a Interview with Andreas Johnson on my website on the front page.. maybe you saw it on tv or maybe you didnt. :P

2005-11-08 @ 09:15:51
URL: http://www.andreasjohnson.org

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits