Fotoredigering

Nu har jag en hel hög med underbara repetitionsbilder i min dator... problemet är att jag har ett alldeles nytt bildredigeringsprogram som jag inte kan så jag har just nu ingen aning om hur jag ska fixa till dom. Jag har dock endel kontakter... Tror att jag ska ta och utnyttja de en aning...( Anna Ö - känn dig träffad)

Bilder kommer så småningom!


Fortsatta rep håller på mest hela dagarna till och med onsdag då premiären står för dörren! 

Det är med skräckblandad förtjusning jag har kastat mig in i detta projekt, men jag tror nog fasen att vi ror detta i land!



Nu ska jag tvätta mig i armhålan!


Ann-Sofi


Kommentarer:
Postat av: Anna Ö

ahja... det löser vi tids nog. What are friends for... :P

Postat av: Brussan!

Ja, om jag känner dig rätt syster så nailar du detta kanon! Får väl hitta på lite egna goa repliker om du skulle tappa bort dig....:)

2005-11-07 @ 23:12:13
Postat av: liebling

my swedish must be getting better.. i think I actually might understand what you are talking about :P or atleast i know some of it.

2005-11-08 @ 09:22:03
URL: http://www.andreasjohnson.org

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits