Grovarbetardag...

Nej då, så farligt är det inte, men idag kom brorsan hit och hjälpte mig att borra i betongen. Han är lite mer haj på borrmaskinen än vad jag är. Det kanske beror på att det är hans borr och inte min...

Jag fick upp min paradhanddukshållare och jag fick upp gardinstången precis som jag ville ha det. Nu ska bara gardinerna fållas ordentligt, strykas och så är julstämningen total.

Tack snälla P-O för hjälpen!

Jag gick förbi blomsteraffären också och köpte några hyacinter som jag satte i min kopparkruka. Det blev rackarns tjusigt. Snart luktar det jul här också.

Jag hade bestämt att jag inte skulle ha det för plottrigt i min lägenhet utan försöka hålla det lite minimalistiskt. Rätt lätt!!!!
Nu är det prylar överallt igen och det är nästan på gränsen till för mycket. Eller, jag kanske bara är lite ovan. Det har ju gått lite sakta och sakerna har kommit på plats lite då och då... Snacka om I-landsproblem... Jag har för mycket saker!!!!! Det blir kanonbra när det är färdigt. Fast hur länge har jag sagt det egentligen?

Igår kom Henrik förbi och hjälpte mig att installera och fixa en aning med min dator. Du är en ängel som hjälper mig! Tack så mycket! Hälsa Birgitta och barnen!!!!

Nu väntar tre nätter på jobbet. Vi får väl se hur vårdtyngden är i helgen. Det har varit ganska lugnt ett tag nu, men jag skulle gissa att vi hinner med en topp till innan vi drar ner beläggningen under jul och nyår.

Nu ska jag mysa lite i soffan, kolla på TV och dricka lite kaffe!

Trevlig helg!


Ann-Sofi the workingbabe

Kommentarer:
Postat av: gittsingen

Hej,
Tack för komplemangen.. jag hjälper gärna till när det behövs..

Gittan skall få hälsningen imorgonbitti..

Skall sova nu efter 3h 40 min Titanic...

Hare gott så hörs vi snart igen..

Postat av: Annsofi

Mitt i natta på jobbet är jag...

2005-11-26 @ 00:23:43
Postat av: Brussan!

No problem syrran! Med lite socker på botten så går medicinen ner, medicinen ner....

( vet inte varför jag skrev så? )
Men det är en rackarns klämtjäck bit så här på morgonkvisten!

Love u siss!

// P

2005-11-26 @ 07:49:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits