Het redhead!!!

Idag har jag gått från råttfärgad till het röding!!!!

http://www.wella.se/consumer/consumer_products/homeviva/levelma/colorprodu/warm_red/index.jsp


Jag har letat som en galning efter nyansen "röd bok" som jag har köpt, men den finns inte på nätet. Det är samma produkt som länken ovan men en annan nyans alltså. Det är många år sedan jag var rödhårig och det känns häftigt att bli det igen!

Jag byter färg och frisyr ganska ofta... kära nån, det växer ju ut igen. Har man ett hår ska man väl utnyttja det?!

Så... ska se om jag kan plåta mig när jag är färdig och lägga upp en bild här...


Återkommer med resultatet senare...


Trevlig helg!



Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Helena (Neena)

Oooo, så snyggt med rött hår!! Jag har alltid fantiserat om att färga håret i nån rolig nyans, men det slutar alltid med det gamla vanliga mörkbruna! Hahaha! Jag önskar jag vore mer modig. :) Du kommer med all säkerhet att bli skitsnygg som rödhårig! Längtar efter att få se foto! ;)
Kram på dig!
/Helena

2005-11-19 @ 12:02:02
Postat av: Ann-Sofi

Jo då... :D jag lovar att lägga upp en bild i afton innan jag går på party, när jag är färdigstylad till tänderna... Frågan är hur mycket av hårfärgen man ser... det återstår att upptäcka!

Ja spännande är det allt!


Ann-Sofi

2005-11-19 @ 12:09:54
Postat av: Anna Ö

nej nej nej.. inte leka med håret.. det kan va fali't det... ;P


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits