Sista föreställningen

Det har gått högt över förväntan med alla våra föreställningar. Vi är supernöjda, trots endel missar, omtag och annat smått och gott... Det här var verkligen en kick kan jag säga. Och jisses vad tiden har gått fort. Det känns som om det var igår vi träffades och presenterade oss för varandra. Idag är det sista föreställningen och lite vemodigt känns det allt.

Vi ska ha en avslutningsfest efteråt ikväll. Vi ska riva scenen, umgås, äta och dricka gott hela natten. Det ska bli superroligt.

Men först ska vi ta oss igenom en tvåtimmarsföreställning. Det gick fint igår och det kommer att gå fint idag också. Mycket hänger på publiken, dock. Eller det kanske man inte får säga? Men får man ett bra gensvar från publiken blir man lite hetsad och drar på lite extra. Får man mycket skratt är det lättare att spela ut, så att säga.

Jag måste ju ha en avslutningsfestoutfit också. Så nu ska det rotas i garderoben.

Kan meddela att jag har gått ner en storlek till i kläderna. Jag har gått från storlek 54 till 48 sedan midsommar och härom dagen gjorde pappa två nya hål i mitt skärp.



Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Helena

Hoppas det blir en finfin sista föreställning och en kalasbra firarkväll! Kram!

Postat av: Urban

Så där ja, det gick ju bra! Nu är såväl sista föreställningen som finalfesten avklarade. Du har rätt i att tiden gått fort. Grattis till publikens pris "teaterapan", du var verkligen värd den! Hoppas du vill vara med i fler uppsättningar med oss!

2005-11-13 @ 11:16:25
URL: http://www.gemeneman.se
Postat av: Ann-Sofi

Tackar och bockar å det varmaste för förtroendet och jag vill gärna vara med er mer i framtiden!!!!!

2005-11-13 @ 14:41:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits