Jag borde sova nu

Egentligen ska jag sova nu. Jag har arbetat inatt och borde ligga och sussa sött på kudden.
Men det bubblar i mig. Jag är speedad! Fjärilarna vill inte sluta kittla mig i magen.
Idag är det måndag. Min vägningsdag på viktis. Jag har gjort som rutin att väga mig på måndagarna och varför vet jag inte.
Hela jag var överflödig i midsomras och jag hade fått nog. Jag skrev in mig på WW och ville göra ett tappert försök att förändra min livssituation.

Jag har kämpat hårt sedan dess och något har hänt i huvudet på mig. Den inställning till livet, kärleken och musiken jag hade innan har förändrats.
För varje promenerat steg med Daniels musik i öronen var det som om en liten nyckel vreds om och jag började förstå.
Förstå vad livet går ut på. Allt jag har framför mig och allt jag kan förändra.
Idag har jag gått ner 16 kilo och jag borde sova nu...



Ann-Sofi the butterflybabe

Kommentarer:
Postat av: gun_san

Jag blir så glad av dej Ann-Sofi. :-D
...och solen skiner och himlen är blå och höstens alla färger sprakar...
Dagens Ann-Sofi-kick!
Kram på dej!

2005-10-03 @ 13:25:52
Postat av: mamma

grattis mitt gull till dina framgångar både på väg och våg

2005-10-03 @ 14:33:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits