Nu e jag tillbaka

Hej alla godingar!

Det har varit ett par riktigt händelserika veckor som jag nyss har gått igenom. Livet har tagit en ny vändning och jag har höga förhoppningar om framtiden.

Jag ska berätta om min fantastiska Stockholmshelg och jag lovar att jag ska börja blogga lite mer aktivt.

Nu har jag tillgång till internet hela tiden och jag har endel tid över på kvällarna.

I skrivande stund är jag dock lite upptagen. Ville mest göra mig hörd igen och säga att jag är kvar här.


Jag kommer med långa och många uppdateringar så fort jag kan. Det lovar jag!



Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: helena

Skönt med en uppdatering! Återkom snart och berätta hur du har haft det. Jag har tänkt på dig! Kram!

Postat av: Broder!

Gott e de syrran!!!! HAr säkert varit inne här 25 ggr och väntat på uppdateringen!

2005-10-25 @ 15:32:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits