Dramat fortsätter

Jag var och träffade de andra skådespelarna i gruppen i går och det var jättekul! Vi hade en text-genomgång och läste lite från manus. Jag blev tilldelad en av de större rollerna vilket gör mig väldans glad.
Det är kår-spexet i Blekinge som sätter upp en föreställning med premiär i början av november. Nu jäfrans gäller det att plugga text.

Det ska bli jättekul! Tack för denna möjligheten!

Jag måste träna på min musikläxa också. Två Monica Zetterlund-låtar har jag i läxa till nästa fredag. Och så börjar min foto-kurs snart.

Det är fullt upp på Pantarholmen, vill jag lova. Men roligt är det!!!


Ann-Sofi the dramababe

Kommentarer:
Postat av: Lena

Vad roligt det låter!

Postat av: Ann-Sofi

Hej lena!
Visst låter det roligt. Ändå är det så svårt att få ner i text vad man känner innerst inne ibland. Den bubblande, pirrande känslan i magen ska upplevas, inte läsas om =)
Men jag försöker i alla fall förmedla vad som händer och hur jag upplever det...

Det ÄR roligt!!! Jätteroligt!

Kram


Ann-Sofi

2005-09-15 @ 10:29:11
Postat av: Gnosan

Jag är verkligen imponerad av det här med teater. Jag skulle aldrig klara av att lära in en text. Det är tur det finns andra som kan !!
Kul att läsa på din blogg* Lycka till med spex teater, sång och Fotokurs.

2005-09-15 @ 14:39:37
URL: http://gnosan.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits