Fler I-landsproblem

Jag ska ju åka på en partykryssning i oktober. Alltså, Daniel ska spela på Cinderella och jag och mina forumvänner ska unna oss en mini-lyxweekend.
Nu är det ett gäng problem som måste lösas innan, dock.

Jag har tappat så mycket i vikt att jag inte har så värst mycket kläder som passar längre. Faan vad jobbigt!

Och när jag börjar tänka på det blir jag alldeles matt. Jag måste hitta en gåpåochavbåtenoutfit och en disco/nattclubsspelningsoutfit.

Eventuellt, och så säger jag eventuellt, kan jag tänka mig att OM jag hittar ett par justa jeans kan jag kanske kunna ha dom både som gåpåochavbåtenbralla och disco/nattclubsspelningsbralla. Men då ska de vara jävulskt snygga.

Så nu måste jag gå på stan och leta kläder. Och hur många bra klädaffärer har vi i denna stan då? Inte speciellet många. Vi har bara två stora gallerior med klädbutiker i centrum. Det är ju ingenting, ju!!!

Så var det det här med hytten. Den är bara på 29 kvm. Förstår de inte att vi är tre tjejer med GANSKA mycket packning... HUR ska vi få plats??? Och hur många speglar finns det där? Ska vi spela poker om spegeln eller?

Förresten, är det täckning på mobilen på havet? Det hoppas jag verkligen att det är. Hur ska jag annars kunna SMS:a och MMS:a???

Jag måste köpa ett större minneskort till min jättedyra digitalkamera. Jag ska filma lite på båten (man kan det med den) och då får det inte plats så många bilder på samma minneskort.  Så jag får helt enkelt köpa ett större kort och ta med mig min laptop så att jag kan föra över bilderna på plats för att det ska funka.
 
Bara jag inte glömmer USB-kabeln...

Jag blir så trött...

Hur ska jag hinna allt?

Jag har stora problem. Verkligen stora problem...



Ann-Sofi the planmaker


Kommentarer:
Postat av: mamma

Oh vad jag älskar dig och dina underbara skriverier. Fortsätt att glädja din omgivning med dina härliga berättelser

2005-09-22 @ 08:48:01
Postat av: Ann-Sofi

Det är en ynnest att ha I-landsproblem...

2005-09-22 @ 11:37:38
Postat av: Anna Ö

Jag har ingen aaaning vad jag ska packa till kryssningen. O sannolikt kommer jag inte förbereda det mer än kvällen innan - om jag är duktig. :P

Jag har lovat brudarna ha mina Prada skor.. såpass kommer jag ihåg. Men det räknar jag inte som planering för hade nog blivit så ändå.

Jo! Jag HAR faktiskt förberett en grej... Jag har köpt våran CHAMPAGNE! wiiii...


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits