Helg

Så ska jag då fira helg på jobbet. Nu ska här jobbas fredag, lördag och söndag natt. Och faktum är att jag tycker om att arbeta på helgen. Det är på något sätt ett lite lugnare tempo. Även om folk inte slutar att ramla och bryta benen bara för att det är helg så har jag ändå den där känslan.

Jag måste passa på att göre liiite reklam för TV4´s moppekalas. De firar 15 år som TV-kanal och de har en omröstning på
www.tv4.se där man kan rösta på den roligaste felsägningen under dessa 15 år i etern.
Jag såg klippen på TV i morse och jag höll fasen på att ramla av stolen. De är så roliga! Precis min humor...

Gå in och kolla på klippen, motivera och rösta på er favorit.

Min favorit handlar om stålmannen kan jag berätta... Det har den alltid gjort även om Bertil Falukorv och HIV 71 ligger på god andra plats... Försöket att säga nationalencyklopedin är roligt men inte min favorit...

Det gav mig välbehövligt skratt idag.

Idag ska jag ta det lugnt, vila och läsa en jättespännande bok som jag fick av Per. Har kanske nämt det innan men den heter i alla fall "I cirkelns mitt" och är Dan Brown´s senaste. Kan varmt rekomenderas.


Trevlig helg alla bloggare!


Ann-Sofi the weekendbabe

Kommentarer:
Postat av: Lena

Detsamma önskar jag dig Ann-Sofi!

Postat av: BGon

Hej,

Här kommer en önskan att du ska ha en trevlig helg.

2005-09-18 @ 04:20:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits