Lördagnatt

jaa, flickor och pojkar... nu sitter jag här lite på lyset och ensam mitt i natta...

Jag har haft en underbar kväll. Mina chattvänner är grymma.... respect!!! Min makeup blev sketabra ikväll och jag lyckades, med lite övertalning, ha jeans och t-shirt på mig på krogen. Tänk vad 12 kilo kan göra för självförtroendet.
Jag gled in på min favoritkrog och välkomnades med öppna armar precis som vanligt! Tack Micke, Henke, Jenny och provanställd... Det känns faan grymt att bli emottagen så... Ja, Micke jag vet... men jag måste ändå säga det... Ditt hjärta och din själ sitter på precis rätta stället! Du ger och tar, rakryggad med värme låter du dina gäster känna sig välkomna! Tack för det! Jag hade sketatrevligt i barhörnan! Och spriten var lika go´ som vanligt!!!
Dagens I-landsproblem= att behöva stå i kö i baren för att tala om vad man önskar köpa, trots att bartendern redan vet vad man tänker beställa.
Det problemet har inte jag!!! Är det positivt eller negativt???? Jag vette tusan, men roligt är det!!!! Och värmande, trots allt! Jag känner mig verkligen som en grym stammis, för de låter mig hållas, få vara den jag är, skojja, festa, dansa och skratta hela natten UTAN att jag blir tillsagd.... Klart att de säger till om jag överskrider gränser och regler, men det gör jag sällan. Jag tror (och hoppas) att jag är som många önskar vara... Fri, glad, lagom onykter, tacksam, normal och jävligt partysugen!!! Och det är precis det alla på min älsklingskrog Nivå låter mig få vara... UTAN omsvep...

Tack goa ni!


Jag har haft en lagom kväll... Per är inte hemma och kan dela allt roligt med mig, och då lämnar jag stället i saknaden av Per. Vi matchar varandra så himla bra, och jag hade önskat såå att du kunde vara med ikväll, hjärtat!

Åh vad jag längtar efter dig!

Ikväll har jag unnat mig... denna kväll/natt är en enda stor parentes ifrån allt vad kost, motion och nyttigheter heter!!! Jag har unnat mig alkohol, skräpmat och känner ingen större ågren....(än).

Vi får väl se i morrn och jag drar dubbla rundan.... som sagt vi får väl se...



Jag vill ändå avsluta med att säga tack, Micke, Henke och alla andra som gör det så lätt att känna sig omtyckt.

Partydrottningen need some sleep!!!!


Ann.Sofi the partyqueen!!!!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits