Revy

Idag ska jag träffa ensemblen som jag ska vara med i och spela revy i höst. Det ska bli jättespännande. Jag vet inte vem som är med och hur manuset ser ut än, men jag har fått små ledtrådar av regissören. och det pirrar rejält i maggropen. Det ska bli härligt att få stå på scen igen.

Jag återkommer med mer information så fort jag har nån...


Dagens tips kan jag ge er. Idag gäller det smycken. Jag har i princip bara guldsmycken som jag använder och jag har försökt använda silver många gånger, men det funkar inte. Jag trivs inte och silvret mår inte bra på mig.
Jag har nu hittat en tjej som gör snygga halsband och armband i glaspärlor.

Mer om det hittar ni här:

http://www.freewebs.com/neenahelena/

Ett trevligt komplement till party och fest-outfiten!


Fortsättning följer...


Ann-Sofi the revybabe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits