Återhämtning!

Ja, så verkar då kroppen börja återhämta sig. Jag är rätt matt i muskler och leder fortfarande men jag har sovit gott inatt och jag mår inte illa längre. Jag kan äta normalt och jag behöver inte rusa på toa stup i kvarten.
Solen skiner och här är det vår!!!!
Jag har cyklat en kortis till affären och handlat lite proviva. Det är kanske ändå inte riktigt läge att vräka i sig mat ännu. Tänkte nog att lite mjukt för magen idag också vore på sin plats.
Men jag har tagit ner mina julgardiner och putsat köksfönstret när rastlösheten flög på mig innan idag. Nu väntar jag bara på att de ska börja sälja pelargoner som jag kan ha i mitt köksfönster. Har hängt upp mina favoritrutiga gardiner och paradhandduk i samma tyg. Jättefint vart det!

Nu ska jag ändå försöka vila lite. Jag har fått en nypa frisk luft och piffat till det en aning i köket.

Jag är på bättringsvägen i alla fall!


Ann-Sofi the betterbabe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Skönt att du är bättre. Ser fram emot tisdagen och sursillen. Hoppas bara att din mage klarar det. Kram mammma

2006-04-02 @ 20:37:22
Postat av: PO

Sursill!???!!
Iiiioooouuhhhh!
Skönt att du mår bättre siss!
Kramis Lillebror!

2006-04-03 @ 08:36:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits