Dagens Ros

Tänkte börja med en ny grej på min blogg. Jag vill ge Dagens Ros till någon som har gjort, gör eller kommer att göra något bra, något osjälviskt, något tacksamt, något uppskattat!

Den kanske inte kommer varje dag, men när det anländer en Dagens Ros i min blogg gör den det för att det betyder något för mig eller någon annan. Någon annan både i min direkta närhet eller mer på avstånd.

Dagens Ros går idag till min mamma och pappa för att de så osjälviskt tänker på oss, mig och min bror! Det är få förunnat att ha föräldrar som bryr sig som ni. Som barn är det inte alltid lätt att se det så, men innerst inne vet vi ju att vi är det finaste ni har och att ni gör allt för att vi ska ha det bra! Vi (för jag tror nog att jag kan prata för min bror också) är så tacksamma att få ha er som föräldrar! Tack för att ni finns!


Ann-Sofi the rosebabe


Kommentarer:
Postat av: mamma o pappa

Från djupet av vårt hjärta tack för rosen. Ni är värda all kärlek och omsorg som vi kan ge. Vi är stolta över att vara era föräldrar. Man väljer ju inte dem. Tack för at ni finns.

2006-04-04 @ 07:26:11
Postat av: PO

Håller med admin till fullo.
Tack för att Ni finns!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits