Härligt besök!

Det blev ingen promenad idag. Min väninna fick förhinder. Men jag fick ett underbart besök av min svägerska och båda barnen! Åh vad mysigt att få ha dom omkring sig! Tack för en härlig eftermiddag! Medan Adam vilade middag på mammas axel passade Gabriel på att städa mina golv. Det är verkligen det jag sagt hela tiden. Han kommer att ha en ledande position inom städbranchen när han blir stor! Han har verkligen känsla för hur man hanterar en skurmopp! Det hanns med att skala banan i halva lägenheten och fikas i både soffa och kök! Så himla underbart! Adam är mer med med ögonen nu och lyssnar faktiskt när man pratar. Det är så ljuvligt att se deras utveckling! Gabbe säger JAAA till allting man frågar sedan fnittrar han när han vet att han svarat fel... Dessa underbara barn! Stolt faster kan nu vila middag innan jobbet!

Tack för att ni finns! Jag älskar er!



                        



Ann-Sofi the coolbabe

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Vilka goingar och ett annorlunda sätt att städa. *ler*

Kramis


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits