Hjälp!!!

Jag upptäckte idag att jag har inte så mycket ledigt utrymme kvar i min blogg. Jag har nu två alternativ. Jag kan uppdatera mig på webblogg.se och få större utrymme, vilket betyder (tror jag) att jag får betala för min plats i rymden. Eller så städar jag undan gamla inlägg. De första från förra året.

Jag har inte städat ännu och behöver lite kommentarer kring mitt bekymmer. Ska jag plocka bort gamla inlägg och i så fall hur många? Från vilket datum ska jag börja behålla inlägg om jag nu ska städa?

Önskar ödmjukast lite tips om hur jag ska lösa mitt dilemma!


Ann-Sofi the bloggbabe

Kommentarer:
Postat av: bejbispice

Spara undan på din egen hårddisk en månad i taget tycker jag (iom att du bara har en kategori "allmänt") o se om det räcker till. Då har du din alldeles egna dagbok kvar. Jag läser ju typ bara de senaste inläggen, men iof sig så är jag ju här många gånger pr vecka o hinnar hålla lite koll..

2006-04-05 @ 19:16:39
Postat av: bejbispice

hmm.. var det där oklart inlägg? Fattaru vad jag menar? Altså att du kunde ta bort typ juni o evt juli 2005 nu för att få plats med nytt...

2006-04-05 @ 19:18:22
Postat av: Annso

Japp, det var ett mycket klart inlägg! Ska ta mig en stark funderare på det där... det lär nog bli så, så småningom för jag är inte intresserad av att punga ut med stålar för att jag är lat...

Tack för tipset!

2006-04-05 @ 21:24:40
Postat av: Helena

Mitt tips är att byta till exempelvis blogger eller blogsome, där finns inget begränsat utrymme och det kostar inte ett öre. Vad du gör, kasta inget utan att spara det på hårddisken i alla fall. Det är makalöst kul att kunna bläddra tillbaka för egen skull! Kram!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits