Jobb

Jag letar extra arbete för att få min knapra ekonomi att gå ihop. Och jag kanske, kanske har lyckats! Idag var jag på en intervju hos ett företag som förmedlar personliga assistenter till människor som behöver hjälp och stöttning. Rent utbildningsmässigt är jag nog lite överkvalificerad, men det gör absolut ingenting. Jag har gläde och nytta av mina sjuksköterskekunskaper även här.
Intervjun gick alldeles strålande och det ser verkligen ljust ut! Jag kommer att få besked inom den närmsta framtiden för tjänsten börjar 1 maj.
Jag hoppas verkligen på detta!

På återseende!


Ann-Sofi


Kommentarer:
Postat av: PO

Undebaut syrran!!!

Postat av: mamma

Hoppas tillsammans med dig.

2006-04-19 @ 16:46:27
Postat av: Helena

Så roligt! Jag håller tummarna! Det låter som ett perfekt Ann-Sofi-jobb!

2006-04-19 @ 17:47:42
URL: http://hoshelena.blogsome.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits