Men titta...


... vad jag upptäckte i mitt burspråk igår. Jag har aldrig sett en aloevera blomma förut och vart alldeles till mig i trasorna över detta! Där står den i all sin prakt och bara mår väl! Min novemberkaktus är också i full blom nu, men att se en sådan kaktus blomma är nog rätt mycket vanligare än att se en aloevera i blom. Därför kommer det bara en bild på min läke-växt! Jag tror nog att mitt burspråk är alldeles förträffligt för mina blommor, för de verkar trivas som attan! Titta bara här så fint!


13399-217


Ann-Sofi the flowerbabe


Kommentarer:
Postat av: mamma

Det måste vara så att du fått alla mina gröna fingrar för jag har inget alls. Därför är mina siden alldeles förträffliga ( på långt håll och dålig syn) Kram mamma.

2006-04-18 @ 17:56:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits