Nollan

Solen skiner och temperaturen är på nollan. Igår snöade det igen. Jävla aprilväder! Jag får väl dra på mig en extra tröja när jag drar ut och flångpromenerar i kampen mot bilringarna!
Jag har två bilringar. En övre och en undre. Den undre har faktiskt med nästan chockande hastigehet försvunnit medan den övre krampaktigt håller sig kvar. Den står ut liksom. Om jag håller in magen ser jag riktigt smal ut. Och visst... jämför man med hur jag såg ut för ett år sedan så...klart att den också har blivit mindre.

Jakten på att minska omfånget till sommaren känns både rolig och tuff. Roligt eftersom det redan hänt endel. Jag har nog tappat lite drygt 20 kilo sedan midsommar förra året. Och tufft eftersom den där vansinniga målmedvetenheten jag hade i höstas är som bortblåst.

Nu ska jag klä på mig, ladda med linserna, solglasen och min MP3. Då blir det nog bra...

Återkommer!

Ciao


Ann-Sofi the powerbabe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits