Okej då...

Jag har räknat ut att jag kan gå ut och roa mig med enkom 20 kronor på fickan. Dessa pengar kommer att gå till nattbussen hem. Jag är välkommen på krogen och har patent på att roa mig kungligt oavsett var jag befinner mig. Outfiten för kvällen är en aning slack... men det gör inte så mycket. Jag trivs och det är huvudsaken. Bilringarna kommer på köpet. Jag känner mig rätt cool ändå! Så... för att få slippa vara ensam när jag vet att de flesta är ute ikväll tycker jag nog att jag är värd 20 kronor. Maja har fått sin gosestund och är så nöjd, så nöjd. Om en liten stund går bussen till stan. Och då ska jag göra Nivå som bara jag kan. Och mamma... du kan vara lugn. Jag sköter mig, har roligt och tar mig hem säkert. Tack för en fin dag tillsammans trots att jag nickade en aning i bänken. Jag njöt av musiken, pappa, dig, umgänget och den avslappnade samvaron med er. Vi ses i morgon! Jag mår bra nu! Tack för att ni finns! Jag älskar er!



13399-215



Ann-Sofi the påskbabe


Kommentarer:
Postat av: mamma

Tack själv för att du ville dela långfredagen med oss. Välkommen i dag. Din bror med familj kommer redan vid lunch så har du inget annat för dig får du gärna komma då. Puss i påsk

2006-04-15 @ 08:42:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits