Påskafton

Idag är det påskafton och vi ska umgås hela familjen. Jag längtar så efter barnen! Och efter deras föräldrar också, så klart!
Jag ska piffa till mig en aning, ta på mig mina solglasögon och glida in till stan lagom till lunch.
Igår hade jag jättetrevligt! Jag höll vad jag hade lovat mig själv. Att inte göra av med några pengar mer än de där 20 kronorna till nattbussen hem. Det gick alldeles utmärkt! Jag hann till och med ändra hela min outfit innan jag åkte till stan. Det slutade med att jag hade en helsvart klädsel. Jag trivs ju rätt bra i svart!

Idag är det så fint väder ute och rätt varmt också. De sa på vädret nyss att det kan tänkas gå upp till 13-14 grader. Åh vad jag blir sugen att ta fram lite tunnare kläder. Ska se vad jag kan hitta på. Jag tar säkert en bild eller två på resultatet och lägger upp här innan jag åker till stan.

So long alla godingar!

Ann-Sofi the påskbabe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits