Påskdagen

Igår var det påskafton och den spenderade vi hela familjen inne hos mamma och pappa. Vi åt så himla god mat och mammas fantastiska vitlökssill och senapssill satt som en smäck tillsammans med cheddarosten. Barnen var hur underbara som helst och allting var jättebra! Min bror och jag låstsasbråkade vid ett tillfälle, men det tror jag att vi måste sluta att göra ett tag. Gabriel trodde ju att det  var på allvar och blev rätt tillbakadragen och lite rädd.
Men ack vilken avslutning på dagen jag fick. Jag har spenderat ännu en natt på toa. Jättedålig. Nu är jag helt matt och mår lite sådär tjyvtjockt!

Ja, nått är det som inte stämmer. Jag får lugna ner mig rejält i vad jag petar i mig hädanefter.

Jag har haft en trevlig Påsk i alla fall. Så det så!

Tack för igår, mamma och pappa. Ni är bäst!


Ann-Sofi the sickbabe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Tråkigt att du skulle bli sjuk. Det var nog inte något av maten som var dåligt utan att din mage behöver vila ett bra tag. Krya på dig

2006-04-17 @ 08:33:15

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits