Powerwalk!

Tog en halvmil med brorsan i morse. Han ringde och  väckte mig och jag hade typ tio minuter på mig att dra på mig lite kläder och knyta skorna! Det gick utmärkt! Så nu har jag precis kommit hem efter en rätt svettig runda. Passade på att handla lite kattsand och en kam till Maja. Hon börjar tappa sin vinterpäls nu och det märks i min vita soffa!
Så här ska kammas idag.
Men först ska jag diska undan efter middagen med mamma, Christina och Carina igår! Tack för en supertrevlig kväll!

Himmelskt gott var det! Får samma gourmet-känsla varje gång!

Ha en fin onsdag alla!


Ann-Sofi the powerbabe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Det finns dom som tycker att vi är verkligt konstiga som får gourmetkänslan att vakna vid öppnandet av en surströmmingsburk. Men såna är vi. Det var verkligen himelskt gott. Vi gör om det snart igen. Tack´!!!

2006-04-06 @ 10:35:22

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits