PREMIÄÄÄÄR!!!!!!!!!

Idag har vi premiär och nerverna ger sig till känna hela tiden! Jag kommer att åka till Ronneby kring lunchtid för att se till att allt är i ordning, golven städade, rekvisitan är på plats och se till att bli sminkad och byta om, sjunga upp, äta och ladda...
Vi hjälps alla åt och det kommer att bli en härlig dag. Idag är det premiär och jag är laddad till tänderna!

Här kommer lite bilder från ett par av våra repetitioner. Tänk er att jag har Sveriges buskigagste ögonbryn och en gigantisk mustasch, fyllenäsa och rynkor ihop med den grymma ylleuniformen som ger mig klåda i ramljuset!

Idag är det premiär och jag är laddad till tänderna!


                   


    



Ann-Sofi the dramababe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Härliga bilder! Tänker på tider som flytt. Revyn hemma i Borlänge 1965. Underbara minnen. God lycka på scenen. Njut av föreställningarna.
Kramar Mamma.

2006-04-28 @ 13:31:01
Postat av: PO

LYCKA TILL ÄLSKADE SYSTER!!! Hoppas ni får en underbar kväll!
Det blir aldrig roligare än vavd man gör det till!!
Love ya!!

// Lillebror!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits