Repetitionerna

... går som på räls. Nästan. Vi borde ha släppt manus nu, men se det har inte Ann-Sofi gjort... skämmes på dig. Det jag vet är ju att det släpper ganska fort när det väl släpper och då kan jag allt ganska omgående. Med den vetskapen i ryggen lägger jag inte ner det arbete jag kanske borde, redan nu. Förstår inte varför jag måste vänta in i det sista varje gång. Det är som om jag glömmer bort mellan varje produktion att jag måste plugga repliker också. Jag sa till en annan skådis idag att jag önskar att man bara kunde trycka på en knapp så kunde man allt utantill.

Vi har föreställningar i Ronneby på Gamla Teatern den 28:e april och den 29:e april kl 19.00 samt i Karlskrona i Konserthuset den 6: maj kl 19.00. Biljetter går att köpa bland annat på
BLT och Turistbyrån.

Maja kräver sin uppmärksamhet också, vilket jag bara njuter av. Det känns så himla härligt att ha nån som bryr sig lite i hemmet, säger till om man blir för tråkig och vill leka lite! Idag hittade jag den lilla musen som varit borta ett par dagar! Halleluja vilken fart det blev här på plastmattan!!! Inatt sover vi nog gott!

Ha det så bra alla internetdiggare!

Ann-Sofi the dramababe

Kommentarer:
Postat av: mamma

I morgon blir det inköp av biljetter till föreställningen i Karlskrona. Lycka till.

2006-04-12 @ 19:03:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits