Självporträtt

Tänkte jag skulle testa att plåta mig själv i helkroppsformat. Det är lite knixigt i början med självutlösaren och att hitta ett bra läge för kameran. Det fick bli en hylla i garderoben och en förhoppning om att det funkar.
Så här blev det:


13399-213


Får nog träna med zoom och annat för att skärpan ska bli bättre. Men med lite övning så går det nog!
Idag är det möte på jobbet och sen bums i säng ett par timmar innan jag åker tillbaka för att arbeta inatt.
Det ska nog gå bra. Jag gör bara en enkelnatt denna gången, sen är jag ledig hela påsken.


Ann-Sofi the photobabe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Hallå snygging. Övning ger färdighet heter det ju. Fast jag tycker att detta första försök blev riktigt bra. Kan inte maja sköta kameran åt dig? Hahaha

2006-04-12 @ 19:06:47

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits