Svampförsäkring

Jaha.... så har jag då skaffat mig den där cykelhjälmen. Det är en bra försäkring... jag vet det!!! Men hur snyggt är det på en skala? Förmodligen är det bara jag som är mesig i mina tankar, men det är inte så himla lätt att helt plötsligt dra på sig en hjälm i sammanhang man alltid varit utan förut. Så nu är jag medlem i familjen Champinjon. Det tog tid att hitta den minst fula. Den UTAN skärm och form som en uppochner-vänd båt!
Nästa teknik är ju att spontant ta på mig den när jag ska ut och cykla, bära runt på den när jag utför mina ärenden i diverse affärer och annat. Om jag får för mig att cykla till stan i sommar, säg en eftermiddag för att ta en öl med några kompisar... Jaha... ska jag glida in på puben med hjälmen i högsta hugg??? Ja, jag får nog allt lära mig att göra det! Eller ta bussen!

Tack för det ekonomiska bidraget, mamma! Det är ovärdeligt!

Här kommer några bilder... Ni väljer själva om ni vill förstora...


         


Ann-Sofi the mushroombabe

Kommentarer:
Postat av: PO

Vart ju skitbra!
Bara vänta tills jag drar på mig Karate-hjälmen!
Trattkantarellernas ledare! Det är jag det!
Ärligt, hjälmen vart skitsnygg!

// Lillebror!

Postat av: mamma

Ja men visst! Var finns ditt berömda leende? Det går lättare om man försöker le. Om nu din bror blir en kantarell kan vi då få förslag på svampsort till pappa och mig. Karl Johan kanske. Liten och knubbig. Puss på dig.

2006-04-04 @ 09:33:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits