Min mobilblogg

Jag vill påminna om att jag har en mobilblogg jag använder också. Där skickar jag in bilder när jag känner att  jag har något jag vill berätta men inte orkar skriva så mycket. Jag visar lite vad jag gör, hur jag mår och var jag befinner mig. Både fysiskt och i själen.

Gå gärna in och titta, läs och skriv en kommentar eller hälsning. Jag läser och tar till mig av era ord eftersom det är ett sätt att se att ni tänker på mig. Jag behöver få höra att jag är tänkt på. Det är viktigt för mig i min återhämtning och jag känner mig mindre ensam inuti när jag läser att jag är tänkt på, eller om någon ringer och pratar en stund. Det är skönt att visa och skriva vad jag tänker på, hur jag känner det och kunna vara ärlig. Jag har ljugit och undanhållit hur jag egentligen mår så länge och när jag kraschade försvann de "behoven" också. Jag kan inte undanhålla, låtsas eller faktiskt till och med ljuga längre. Jag vill med en ödmjuk ton berätta vad jag tänker på, hur jag känner det och vad som är viktigt för mig.

Men jag kan inte alltid skriva. Jag får inte alltid till det i ord. Och då finns mobilbloggen. Där kan jag i bilder och korta meningar visa och berätta.

Här finner ni min mobilblogg.

Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: PO

Like you said! Kollar in den varenda dag!
Love u siss!

Postat av: lisbeth

Hej lilla duvan! Tänker på dig ofta, o hoppas att du kryar på dig. Sköt om dig.

2006-08-15 @ 20:18:29
Postat av: Petra arrhenius

Älskade Ann-sofie! Tänker på dig och har tänkt på dig hela sommaren. Vi är många som tänker på dig och önskar att du kommer igenom detta och det vet jag att du kommer att göra!

Många kramar och rosor/Petra

2006-08-16 @ 12:46:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits