Helgen är här!

Det har gått jättefint att arbetsträna idag och jag har fått tillfälle att få prata av mig lite till en av mina chefer.
Jag kan också slappna av en aning vad gäller all oro kring papper och underskrifter och sådär till försäkringskassan. Det visade sig nämligen att det var de som gjort lite tokigt, inte jag. Världens sten föll kan jag säga.
Idag är det fredag och julen är på G på riktigt. Jag köpte några hyacinter och lite mossa härom dagen och pyntade lite. Det är nått speciellt med just hyacinter.
Ikväll har jag tvättstugan och det är faktiskt inte alls dumt. Skönt att ha allt rent innan söndag.

Helgen är här och jag önskar alla en riktigt GOD JUL!


Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Gunsan

God Jul!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits