Framsteg

Idag har jag varit och handlat. Det var en pärs faktiskt. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt, för jag kände mig hyffsat pigg i morse ändå. Klart jag är lite öm i pannan när jag knyter skorna, och jag snyter mig ganska ofta men ändå tycker jag att det är bättre. Jag är i alla fall inte öm i huden längre och DET är skönt.

Så... små, små framsteg mot ett friskare jag är på gång.

Nu är det hockey... Sverige - Kazakstan... och det har just blivit 1-0 till Tre Kronor! Nu ska jag krypa upp i soffan och heja fram Sverige till vinst.



Ann-Sofi the OSbabe

Kommentarer:
Postat av: PO

Ja, hejja hejja hejja hejja! Skönt att du börjar känna dig lite bättre!
Krya på dig kramar från lillebror!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits