Gabriel

Så har han då åkt hem med mamma och pappa efter en gosig eftermiddag hos sin faster.
Han växer, mitt hjärtegryn, och hans vilja blir starkare och starkare. Han hittar på saker och tar initiativ jag aldrig sett innan.
Antingen har han en framtid i städbranchen, eller blir han frisör! Eller hur pappa PO? Mina tofflor var ett måste att ha på sig samtidigt som vi skulle ta en promenad i lägenheten och sjunga "En elefant promenerade, på en liten, liten silkestråååååd". Svabben hämtade han själv och började torka golven. Och plötsligt skulle faster gå ner i partär på golvet och överösas med nallebjörnen och apan. Lampknappen till min stora golvlampa har nu hittat sin kompis och blir tryckt på i tid och otid. Här kommer bildbevisen. Som vanligt... klicka på bilden för större storlek!

                   



Ann-Sofi the great faster

Kommentarer:
Postat av: Pappa PO

Ja, älskade syster. Hans yrkesval kommer väl kanske att inte bli till pappas favör, hur som helst så ska han stöttas till 100% i det han än tar sig för.
Tack än en gång för idag!
Det är sååå roligt och tryggt att han tycker om att vara hos dig.
Det märks att han älskar dig.
Eller som Gabbe hade sagt:
Jaaaa.
Love u siss!
// P


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits