Måndag i Lyckeby

Ja, helgen har fortlöpt jättefint. Tack Henrik och Birgitta! God mat och jättemycket gott vin!
Idag är det måndag och jag ska hämta min ängel på dagis. Han ska vara hos faster hela eftermiddagen eftersom mamma och pappa ska till barnmorskan och kolla så bebbe 2 har det fint i magen. Gabriel ska bli storebror vilken dag som helst. Datumet är redan passerat så nu väntar alla med spänning!
Ikväll kommer det att bli en historisk TV-kväll. Damerna är i hockeyfinal i OS!!! Här ska hejas, skrikas och hoppas att tjejerna går på max och presterar allt vad de kan! Vi har ju redan ett silver... och ingenting att förlora! Oj, vad spännande!

Nu ska jag strax hämta Gabriel och sedan gå och handla lite. Åh vilken mysig eftermiddag jag har att se fram emot. Några nya, fina bilder på min ängel kommer här. Klicka för större storlek.

              



Ann-Sofi the favoritfaster

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits