Mediciner

Så har min älsklingsmamma varit här med treo, Otrivin, näsdukar och hostmedicin. Tack goa mamma!
Jag snyter mig en gång i minuten och huvudvärken ligger som en klåda på ryggen... svår att bli av med alltså.
Vilken tur att jag vet att det blir bättre så småningom!

Jag har till och med lyckats duscha. Jag blir så rackarns öm i huden när jag har feber så när vattendropparna nuddar huden gör det superont. Men det går över så fort jag duschat färdigt och för den som har ett luktsinne intakt luktar jag nog gott nu.

Själv känner jag varken lukt eller smak. Hoppas att det inte håller i sig. Jag fick några GI-bullar av mamma som jag tuggar på. De är annars jättegoda, men idag smakar det ingenting! Ont i öronen har jag också.

Fan vad jag gnäller... jag ska skärpa mig!

Om jag sover ett dygn kanske det blir bättre? Vi får väl se.


Ann-Sofi the snorbabe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Hoppas att du snart blir bättre. Glad att du kan sova bort det värsta. Krya på dig.

2006-02-13 @ 14:48:31
Postat av: mamma

Krya på dig. Glad att du kan sova bort det värsta.

2006-02-13 @ 14:49:34
Postat av: mamma

Ser att jag kommenterat det två gånger. Ibland är jag så snabb att jag inte hinner med själv. Puss på dig.

2006-02-13 @ 14:50:31
Postat av: Helena (Neena)

Nää, har du gått och blivit sjuuuker?! Inte roligt ju... Jag vet precis hur det är med feber - jag får också skitont i huden då. Blir så känslig att jag knappt kan ha kläder på mig...
Jag hoppas att det vänder snart och att du får börja må bättre. Massor av krya-på-dig-kramar!
/Helena

2006-02-13 @ 16:36:15
Postat av: Brossan!

Ja, skickar en krya på dig kram från oss oxå. Fy vad trist det är att vara sjuk.
Vi är inte avis på dig.

Kram!

Roseonemountains on Cv 8b!

Postat av: Helena

Man får klaga när man är sjuk. Sådetså! Krya-på-dig-kram!

2006-02-13 @ 18:53:54
URL: http://hoshelena.blogsome.com
Postat av: bejbispice

inge kul alls att vara sjuk! kanske trevligare att vara sjuk när man får krya-på-dig-kramar från kompisarna! ((((((KRAM))))))

2006-02-13 @ 19:31:56
Postat av: Cinus

Krya på dig. Jag känner med dig, jag har precis legat pall i en vecka. Jobbade första dagen idag. Frisk blir man fast man inte tror det :)

2006-02-13 @ 21:37:59
Postat av: Cinus

Krya på dig. Har precis legat pall i en vecka, jobbade först dan i dag så jag känner med dig. Näsan är fortfarande öm och röd efter allt snytande. Hoppas du snart är på benen :)

2006-02-13 @ 21:45:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits