Nattugglan

Jaha... hur värdelöst på en skala är det när näsan är så täppt att det gör ont att ligga ner - och jag inte har nässpray hemma????
Då får man uggla istället. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska kolla på film på datorn. Men i ärlighetens namn känns det lite, lite sådär njaa.... eftersom jag då får sitta på en träpall och glo. Tänk om jag viste hur jag kopplade datorn till TV`n. Då hade jag ju kunnat ligga i sängen och kolla film.

Jisses vilket I-landsproblem!!! Så, jag får väl halvsitta, kolla på tragiska serier som går på TV om nätterna tills Nyhetsmorgon och OS börjar i morgon.

Ska nog ringa och flirta lite med mamma och höra om hon kan åka till apoteket åt mig i morgon.

Jag kan nog masa mig bort till apoteket själv här, en bit bort. Men jag är ganska matt i kroppen faktiskt. Och det är ju det som är så värdelöst. När jag egentligen borde sova mig frisk...

Men har jag bara Ipren och nässpray så kan jag nog sova sju kvart i timmen.

Må bäst!


Ann-Sofi the nattugglebabe

Kommentarer:
Postat av: Helena

Nässpray är räddaren i nöden! Krya på dig!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits