Onsdagmorgon

Vaknade kl 08 och flög ur sängen av någon underlig anledning. Var vaken ett par timmar innan inatt av samma underliga anledning. Ingen aning alltså.
Men jag tänkte; Åhå... tvättstugan! Jag kanske ska springa ner och kolla om det är ledigt?! Och japp, det var det! Så nu tvättar maskinen min tvätt och jag är uppstigen. Kaffebryggaren ska strax också få arbeta åt mig, och TV4 Nyhetsmorgon ger mig information.
Det är onsdagmorgon och jag hade tänkt powerwalka nu. Men ni som bor i krokarna och är vakna nu förstår att jag avvaktar denna hetsiga åtgärd på fettförbränning. Det toksnöar och blåser ute!

Så min powerwalkrunda uteblir nu på morgonen. Kanske om det blir uppehåll lite senare.

Man skulle haft ett löparband hemma... eller inga problem med vikten....


Ann.Sofi the onsdagsbabe

Kommentarer:
Postat av: Brussan!

mmmm...tycker inte det är så farligt med nederbörd!!!! Jisses, vilket skitväder!
Motionscykel, det hade varit något! Med tanke på att jag saknar ett framhjul på min vanliga cykel. Fast man kommer ju inte lika långt?!

Hurtbulle där!
Kram!

//P

Postat av: MAMMA

Törs man kanske föreslå en liten stjärtpromenad i rummet? Eller en häftig danstur med sig själv.

2006-02-09 @ 08:37:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits