OS och förkylning

Ja, jag vet inte jag... men om jag hade fått välja vecka när jag skulle bli sjuk så hade jag ju klart valt denna veckan.
Jag är långledig från jobbet, vilket betyder att jag inte behöver sjukskriva mig. Det är OS på tv vilket jag älskar att titta på.

Jag har legat däckad i min förkylning sedan i söndags morse när jag åkte hem tidigare från jobbet. Feber, frossa, ömhet i huden, nysningar, snor, huvudvärk, migrän, sömnlöshet, trötthet, ont i lederna. Ingen lek direkt. 

Men som plåster på såren har jag haft min fina platta TV att titta på. OS har underhållt mig så bra hela dagarna. Idag regnar det i Turin och det är klistervalla som gäller när damerna åker 15 km. Det ser ljust ut på Svenskarnas avbytarbänk...;-)


Hejja Sverige!


Ann-Sofi

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tack och hoppas att du med får en bra dag! Plus att du blir helt frisk snart såklart :).

Postat av: PO

Har inte fått dagsrapporten idag ( fredag ) om underlaget. Ska ringa ner till valla-teamet lite senare för en färsk rapport! :)
För övrigt så kan jag meddela utan att ljuga att jag känner Jocke, som är kock åt skidskytte-landslaget. Spelar med NIVÅ FC när han inte lagar mat!
Som norrlänningen sa:
- Kry på dä!

// P

2006-02-17 @ 08:54:51

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits