Problem

... är till för att lösas! Nu har jag lyckats lösa mina ekonomiska bekymmer detta året. CSN... denna fantastiska uppfinning kräver en stor summa pengar i återbetalning detta året av mig. Och att fixa den summan kvartalsvis blir på tok för svårt för mig. Det går helt enkelt inte ihop. Så nu har jag mailat och fått svar att de kommer att ändra mina räkningar till månadsbetalningar istället. Det blir lite mer humant för mig även om det kommer att bli tufft.
Min arbetsgivare, Landstinget, har ju inte de högsta lönerna att dela ut, så min inkomst matchar inte riktigt de fasta räkningarna. Då fick detta bli en lösning och jag är nöjd med den.

Det känns faktiskt helt okej, en dag som denna....


Ann-Sofi the problemlösarbabe

Kommentarer:
Postat av: Pär-Ola

Gott e de siss!
Vad är annars problem till för om inte lösas?
Love ya!

Postat av: Helena

Alla Hjärtans Dagar-kramar från storstan!

2006-02-14 @ 18:11:43
URL: http://hoshelena.blogsome.com
Postat av: Helena

... och nu har hon blivit snurrig... Alla Hjärtans Dag... en dag, alltså. Äsch, du vet! =)

2006-02-14 @ 18:12:33
URL: http://hoshelena.blogsome.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits