Sjuklingen

Så är det då min tur att bli sjuk. Det började inatt på jobbet med hosta och feber. Så jag avvek från avdelningen vid halv fem i morse och mina guldklimpar till arbetskamrater tog över mitt arbete de timmarna som var kvar! Tack Sandra och Sandra.

Jag mår inte alls bra, och jag tror mig ändå ha ett grymt immunförsvar med tanke på hur mycket baciller jag utsatt mig för det senaste året utan att bli sjuk tidigare. Så denna infektionen har nu två val. Antingen bryter det ut ordentligt eller går tillbaka och inte blir mer...


Vi får väl se! Feber är faktiskt ingen höjdare. Jag är ingen gnällspik annars och har en ganska hög smärttröskel, men nu är det faktiskt inte roligt. Lite synd om mig är det väl?

Nu ska jag dricka lite iste... japp, tro det eller ej, men det är ganska behagligt för halsen.

(Och så kan jag smygtitta på OS och herrarnas kombination klassisk/fristil 15 + 15 km)


Ann-Sofi the feberbabe

Kommentarer:
Postat av: mamma

Lider med dig. Försök att vila din kropp. Kramar från mamma

2006-02-12 @ 18:35:13

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits