Tack!

Tack alla goa ni för krya på mig hälsningar! Det värmer ett något ansträngt hjärta! Jag blir så glad att ni tänker på mig!

Näsan är röd och visten, huden öm, varm och kall om vartannnat, ögonen glansiga och halsen en aning sårig.

Jag har lyckats bli av med huvudvärken i alla fall. Var hälsad kära migränmedicin! VILKEN befrielse!

Vågar jag hoppas att kulmen är nådd och det är på väg att vända? Vi får väl se. Jag ränkar inte med att kunna sova, men jag ska i ärlighetens namn verkligen försöka!

I morgon är det alla hjärtans dag! Hade ju så klart velat vara nära någon då... men jag får ha mina snorpapper och TV´n som sällskap istället. Det går det också.


Tack för att ni tänker på mig. Det betyder så himla mycket!


Ann-Sofi the babe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits