Är det min tur nu?

Jag har klarat mig från förkylningar och virus i långt över ett år nu. Det jag istället har dragits med är en och annan migrän-attack.
Jag har utsatt mig för förkylda barn titt som tätt och ändå lyckats hålla mig frisk. Jag har sluppit allt vad vinterkräksjuka heter och har träffat sjuka patienter på jobbet.

Nu sitter jag här med jordens huvudvärk. Ingen migrän än men ändå... fryser och vill bara dra täcket över huvudet.

Och jag som skulle träna hårt som attan idag. Fan också. Jag vill ju träna. Jag längtar till gymmet. Om jag sover ett par timmar nu kanske det känns bättre och jag kan träna ikväll istället. Eller ta en powewalk-runda i eftermiddag och ett rejält träningspass i morgonbitti?

JAG VILL INTE BLI SJUK!!!!!



Ann-Sofi the sick-babe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits