På tisdag gör jag det...

Tiden är beställd och jag ska dit. Jag ska tatuera mig. Det pirrar redan i magen och jag ser verkligen fram emot det. Tankarna har funnits i många år men jag har inte riktigt pratat högt om det förut. Förrän sista året kanske.

Motivet är två teatermasker, mycket detaljerat skuggade så det blir som en 3D-effekt. De ska liksom växa ut från kroppen. Och igenom dessa masker ska det slingra sig en notbild, alltså de sträcken man ritar noter på. På sträcken ska det finnas noter plus att det ska liksom regna ner noter undertill... Äsch... jag är inte så bra på att förklara.

Jag lägger ut bilder på tisdag kväll eller onsdag så får ni se hur det blev!


Ann-Sofi the tattoobabe


Kommentarer:
Postat av: PO

Gott mooooooooos!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits