Rörigt

I går kväll hade jag en riktig mysafton. Nyduschad efter träningen och helt slut i hela kroppen kröp jag till kojs tidigt för att kolla lite på TV och ha det mysigt med tända ljus och sådär. Slumrandes låg jag i annanland när telefonen ringde. Det va från jobbet och de undrade när jag skulle komma. Vaddå.... jag ska inte jobba, sa jag! Jooo det står här, säger dom.
Men va fasen, jag hade ju bäddat ner mig så trött, så trött.... men det va bara att ta det långa benet före det korta, ringa en taxi och tokåka till jobbet. De som arbetade ville ju hem.
Så jag kan säga att natten gick i dimmans tecken.

Idag har jag sovit jättegott, uträttat ett par ärenden, tränat och väntar nu på att pastavattnet ska koka upp.
Ska äta lite, svettas färdigt innan jag duschar och sedan dra till jobbet igen!

Kaffe är nog, trots allt, ett stort behov för mig inatt! Hoppas det blir lugnt på jobbet, att alla patienterna har det bra och att folk sover i sina hem. Inte snubblar på mattkanter, ut och halka på vägarna eller ramla ur sängarna så det bryter sig.

So long...


Ann-Sofi the workoutbabe

Kommentarer:
Postat av: bejbispice

Hehe.. skojaru! Jädrar vilken chock :)

2006-01-23 @ 19:11:59
Postat av: Björn Hansson

Det där kan inte varit kul... Vet ju själv hur skönt det är att ligga och slöa i sängen.. Framför allt på morgonen, av någon anledning

2006-01-26 @ 09:03:14

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits