Vännerna

VIlken tur att man har vänner. När man blir ledsen, när ord som sägs gör ont, när saker händer som svider i hjärtat... då finns ni där!
Ni finns alltid ändå, men det är i de där jobbiga stunderna som när sveda lindras, smärtan blir mindre, de dumma orden suddas ut... det är då jag känner er! Långt in i själen!

Det gör lite ont nu. Det svider en aning. Men det går över. Det har det gjort alla de andra gångerna!

Och det är tack vare er... mina vänner... som jag fortsätter!


Ann-Sofi the friend

Kommentarer:
Postat av: mamma

Det är skönt att veta att de vänner man har, dem har man i alla väder och i alla sinnestämningar.
Jag förstår att det svider i ditt hjärta. Men ditt goda hjärta och din glädje över livet kommer att segra till slut. Och rätt vad det är så lyser solen igen. Älskar dig.

2006-01-31 @ 16:19:37
Postat av: Brossan!

Du vet var vi finns. För vi finns för dig!
Love u!

2006-02-01 @ 14:10:43
Postat av: Thomas

"ditt goda hjärta och din glädje över livet kommer att segra till slut" bra skrivet upplever dej alltid som en positiv o glad tjej som alltid piggar upp mej =) o dessutom är du riktigt söt också
Kramar till dej allt löser sej med tiden

2006-02-02 @ 16:30:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits